Vovich  | Дата: Воскресенье, 08.08.2010, 13:18 | Сообщение # 1 |
Люблю и это здорово!
Группа: Администраторы
ICQ: 380341657
Сообщений: 1010
Статус: Offline
|  До такого висновку прийшли американські лікарі-ендокринологи з Університету Баффало. Кандидат медичних наук Хусам Ганім говорить, що жирну і багату вуглеводами їжу потрібно запивати натуральним апельсиновим соком. За рахунок свого вмісту він діє, як гарний антиоксидант, нейтралізує процеси запалення, протидіє вільним радикалам. В експерименті прийняли участь 30 чоловік і жінок, віком від 20 до 40 років. Учасників розділили на три рівні групи. Їм був запропонований один сніданок, але з різними напоями. Перші десять запивали їжу солодкою водою, другі – простою чистою водою, а треті - свіжим апельсиновим соком. Після сніданку вчені порівняли аналізи крові, взяті до прийому їжі і після неї. Вони показали, що рівень вільних радикалів після прийому звичайної води виріс на 62%, а після апельсинового соку – не більше чим на 47%. Саме підвищення рівню таких рецепторів характерне для таких захворювань, як діабет і атеросклероз. Таким чином, вчені дійшли до висновку, що саме свіжий апельсиновий сік до сніданку є гарним профілактичним засобом від захворювань сердечно–судинної системи, діабету і ожиріння, також інших патологій в обміні речовин. Але поряд з цим багато лікарів-спеціалістів не рекомендують захоплюватись свіжими фруктовими соками, особливо зранку. Вони це аргументують тим, що апельсиновий сік містить кислоти, які можуть викликати печію, болісні відчуття, а з часом це може привести до гастриту, язви і навіть раку. А соки в пакетах за рахунок вмісту цукру можуть привести до ожиріння і діабету.
|
| |
| |